Monday, April 25, 2011

pengumpulan : batch ketiga

berada di uia almost 5 tahun. the most important thing i never planed before. kalau aku nekad dgn akedemi alam dulu, mungkin the life totally 100% jauh beza. kalau jugak aku ke matrik kuala pilah dulu, keadaan nya jgk mungkin tak sama. tapi itulah, i never planned this thing before. and alhamdulillah, im here today for what i have :)

kalau esok esok people would asking apa best di uia, aku nk cakap masuk dlu. kau sendiri akan tau apa yg best tu. haha. nak define lebih2 sgt lah tabole. kalau kau amek law, uish terbaek lah org cakap. kalau kau amek usululdin, er er "asalamualaikum sisterrr" :p haha. terpulanglah. bagaimana cara dan gaya kau mnghargai zaman belajar itu terpulang. dan personally untuk aku, jawapan is : uia the great! :D

seblom pulang,sesi meninggalkan uia operasi mengemas menemukan aku pada beberapa benda tidak bernyawa yang macam, "ohh bapakkk gila.aku pernah buat ni dlu?" :p well. we learn from the experience right? naik tangga pun satu satu. xterus naik lif kan.

ini sikit helaian nota nota kelas art history ke apa ntah dlu. time 1st year punya, kelas dgn dato. aiyaa,kejadah apakah? haha belagakk ha belagakk? :p pk balik rajin gile menyalin nota ha. siap nak exam study conteng2 smpai merah merah ha kau tanda. haha biasa la, budak budak baru nk up. eeee. oh bdw, ini da buang hari tu. buang yg keruh amek yg jernih ok. haha

er ni mn dtg ntah. haha dalam buku sketch yg mdm noraini suh ada dlu. katanya kat mn2 bole sketch. idea dtg bile2. ahhh jadahnya. xpayah nk beriya sketch sgt lah kan? :p haha biasa la lagi, budak2 baru nk uppp! :p

ini collection tagging yang ada. ini xbuang. syg ohhh. :D lupa nk amek skali collection badges. lagi bnyk haa. bdw ini semua bukti. bukti yg berbakti pada uia. haha itu haa. tagging degree show tahun 2008. dan tak sangka, taraaa. kat bawah ini mmg turn aku pulak haaa.  

xpayah nk belagak sgt lah kan? :p

oh ehem ehem. see see. dalam buku nota nota dlu kan. ada terlisted lagi tu ha. "beli bola abi" hahaha. ok personally jugak uia is pernah jadi tempah bercinta. haha pernah laaa. kau ingt aku apaa. biasa la budak budak kan. baru nk upp! :p siap noted kan ha beli bola. ini kira kes nak kasi suprise present kan. bukan stakat beli bola, but bola pun pernah kasi haa :p haha ok sgt lah budak budak. xpe the things we left behind is behind lahh. haha tapi satu je nk cakap jugak, "kau ni banggang ras" :p

oh oh. time ngemas aku ada ni. haa. see, xgrad lagi da dapat bunga ha. auww. :D
foremost, thanks oh. sikit kaget tapi mcm tak pun kan. haha. ehem. kaget sebenarnya. 1st time gilaaa. apa aku nk buat haa? bdw i love it. cantik dan cantik. er cumanya kalo dapat daisy lagi cantik kot? haha kau demand demand pulak. eh tak tak. teriamkasihbanyaaaaak. i know this is ur last choice dear. eee xmalu ke? :p haha. takk takk. syhh. diam diam oh. 
again, terimakasih. :) i do heart it.

xoxo,gudnite 


2 comments:

  1. whoshh!! sy ternampak word 'dear' just now..oh oh...tell me a news if u have the news...

    xoxo gossip girl~

    ReplyDelete
  2. hahaha baru pakai dear xpakai darling lagi :p

    ReplyDelete