Thursday, July 28, 2011

satu

rutin di rumah tidak memenatkan cumanya serius xde masa. dan aku pun xtau nape xde masa tu. dan aku bnyk kali nk tabik kat ibu ibu tegar as surirumahtgga yang jaga anak seblas hingga berjaya. dgn tgn mata kaki dua, serius aku cakap kerja menguruskan rumah dalam keadaan dan kondisi baek bukan satu kerja mudah. haish canne harapan xnk pakai bibik for future family nti niii -__-" haha.

menghadiri aktiviti sosial berkeluarga adalah harus. tanpa tolakan beralasan -_-" antaranya seperti:

bermain ombak di pantai 

smbutan jubli emas abah dan anniversary  

gotong royong umah atuk. (no it supposed to be umah mak)

and personally, aku rindu mak :|

lagi rutin di rumah xpayah aku detailkan. stakat kemas2 tu perkara harus. dan antara aktiviti lain tanpa penidakkan adalah memasak :O 
haha ini menu tghr semalam. sotong masak pedas. eh ke masak smbal ntahh. ha tgk ntah nama mknan pun sebut lintang pukang. bukannya tau sgt aku ni -_-" haha

dan antara satu hobi :D ehe
manik manikan.

bdw berada di rumah lamalama bagi aku hilang speciallnya. :( memang rumahmanisrumah. aku tafsirkan rumah adalah satu tempat yang perlu dirindui. perlu ada feel untuk balik dan berada dirumah. rindu dan feel tu akan wujud bila berjauhan dari rumah. maksudnya speciallity rumah harus ada. bila da hari2 duk umah tu, tak apa je,rumah xde rasa speciall nya da :) and im love to wait being apart lagi dari rumah.

oh tapi tapi being apart from beloved adalah rindu jugak :) tak berapa nk lovely bukan ehek.

gudnite, xoxo 

No comments:

Post a Comment